tisdag 6 september 2011

Jag tror jag har accepterat att det är höst nu..

Om inte annat så har jag lite smått kommit in i en träningsrutin som brukar passa hösten och vintern.
2 pass om dagen, varierat så klart (ex spinning och Jam igår, simning idag).
Vila minst en dag (kan Balance räknas som halv vila??).
Känns bra än så länge. Får se hur länge jag kommer hålla mig frisk dock. Min kropp är inte superförtjust över att vara i Sverige utan brukar bli förkyld snabbt, men det går ju i och för sig över efter ett tag :).

Jag har i övrigt inget emot hösten.. Om hösten blir fin med soliga dagar så blir hela världen så vacker! Alla färger är underbara och jag känner att jag passar in med mitt guldrostiga hår! Man blir lite mer "mysig" och får dessutom bygga upp hjärncellerna med jobb eller som i mitt fall, plugg med c-uppsats.

Btw: Någon som har förslag på uppsatsämne? Någonting inom konst/arkitektur. Någon??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar