torsdag 30 juni 2011

Fred och kärlek

Igår jobbade jag hemifrån så att jag och pappa på eftermiddagen/kvällen/natten kunde hänga i Borlänge och kolla in onsdagens konserter på Peace & Love festivalen.
Eftersom jag i år var lite seg med att bestämma om jag ville dit (jag tyckte jag hade "sett allt") så blev det bara en dag istället för hela festivalen då biljetterna tagit slut. Aja. Det var värt ändå!







Vi lyckades se:
Pugh Rogefeldt, Dollykollot, Jimmy Eat World, Wilmer X, Alcoholic Faith Mission, Sahara Hotnights, The Vaccines, Paolo Nutini, Serenades, Lykke Li, Marigold, Sick Puppies och såklart (anledningen till att jag åkte, jag hade inte sett dem innan)
Kings of Leon

Vi kom hem kl 4 och jag sov två timmar innan det var dags att dra till jobbet.
Men nu har jag sommarlov på riktigt!

1 kommentar: