onsdag 2 februari 2011

Vila lite..

Så känner mina ögon, att de vill vila lite..

I dag var det tredje morgonen i rad med träning kl 7.00 och när man inte är van att gå upp tidigt för att man pluggar och jobbar hemifrån så tar det ett tag för kroppen att ställa in sig. Min har inte gjort det än.
Dock har det vara sjuk skönt att köra spinning, simma och spinning igen det första man gör på morgonen! (Att sedan mitt träningsglada jag har tränat även på kvällen kanske bidrar till tröttheten..).

Nu är det så att jag har en hel del att plugga så mina ögon har inte tid att vila. Att jag ens har tid att sitta här är för att jag just avslutat en chattlekion.
De slipper i alla fall läsa en stund i eftermiddag när jag ska hem till Josse och Kayla :) .

Notera att jag inte klagar. Jag älskar att träna och det jag pluggar just nu är väldigt intressant, nästan roligt. Jag bara konstaterar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar