torsdag 17 februari 2011

Hitta på något. Annat.

Jag sitter här och försöker hitta historisk information om Eskilstuna, trots att jag vet att det inte finns. Dumt kan man tänka, men skam den som ger sig tänker jag.

I alla fall. Jag har en lång dag av plugg, plugg, matlagning, träning, städning och kanske mer plugg framför mig. Låter ju himla skoj. Inte! (ha ha det var länge sedan man skrev det..)

Helst av allt skulle jag vilja hitta på något helt annat. Dra ut på äventyr denna min sista dag som 24-åring. För imorgon fyller jag nämnligen 25 år. Jag vet att det inte kommer kännas annorlunda och i huvudet är jag ca 19 år, men av någon anledning känns det stort att bli 25..

Äventyret skulle gärna få gå till Nya Zeeland, mitt drömresmål.. eller Paris där jag fortfarande har massa muséer kvar att se, eller till New York (dit jag iofs ska igen i augusti) och gå gatorna upp och ner och kolla på alla höga hus och schyssta affärer..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar