lördag 19 februari 2011

18 februari


Happy 25th birthday to me!

Jag hade en alldeles lovely födelsedag igår! Mobilen gick varm och hemtelefonen med, Tack så mycket för alla gratulationer! :)

Dagen började med att jag fick veta att jag ska få se Dolly Parton i slutet av augusti! Vilken underbar start på dagen! Tack Pappa!

Kvällen spenderade jag med mina flickor (bara Tove som fattades) då jag bjöd dem på middag för att senare dra ner på stan för lite drinkar. Det blev aptitretare och bubbel som start, sedan en ljummen sallad med lax och potatis och annat gott i, sedan hade jag bakat små tårtor så att alla fick varsin + after eight- och hallon makaroner. Jag tycker nog att jag lyckades ganska bra med att starta upp vårt 25års år..!
Bättre sällskap får man leta efter, så kvällen var en hit i mitt hjärta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar