tisdag 15 juni 2010

Le week-end

Fredag: Firade lite snabbt en familjevän som fyllde 20 år innan det bar av för att fira Anna (som fyllde i maj) med fika och bio. Det var Sex and the city 2 som stod på schemat och jag tyckte att den var roliga oavsett vad alla kritiker säger.

Lördag: Studentfirande i stan och även jag hade någon att fira, en familjevän där med. Riktigt kul var det och riiiiktigt god (kurdisk?) mat hade de dukat fram. Lite vin och chokladtårta på det så.. :)
Sedan bar det för min del av till Josse för förfest med alla de finaste flickorna man kan tänka sig att umgås med! Jag gick hem när de andra fortsatte kvällen på Nybron men kul hade jag ändå.

Söndag: Lunch hos mamma. Skönt med god mat som man slapp laga själv. Resten av dagen spenderade jag med Dolly Parton i pocket(bok)format.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar