måndag 26 april 2010

Nördigt träningsinlägg

Jag älskar Befit! Befit är namnet på mitt träningsställe här i Nice.. och jag saknar det varje gång jag tränar hemma! Jag är ledsen gympozz men kvalitén på träningen på Befit är väldigt mycket högre och det gör skillnad. Speciellt när man får träna med en av Les Mills pro trainers, Fabien Lesch. Han är min idol, eller skulle iaf vara om jag hade sådana. Ikväll fick jag dubbel dos med ett body jam-pass följt av body balance. Underbart! Och Rosanna, streetjazz delen på 52.an(som Susanne inte kör än) är mycket (!) roligare än resten av passet förutom merengue delen som ju är bäst.

Och, man blir så glad när man kommer (tillbaka) till ett ställe man gillar och folk blir glada av att se en..! En hel hög kindpussar blev det och det värmer :) (spec när jag blev glad av att se dem med).

(Bilden visar Fabien till vänster mitt i ett body jam-move. snubben till höger heter Olivier och är också tränare på Befit.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar