måndag 7 oktober 2013

Nisse 50år. Festen.

Jag var på 50års fest på lördagen. De flesta andra festdeltagarna hade varit igång hela dagen med allehanda tävlingar och grejer men jag som vaknade i Stockholm fick snällt ansluta mig till middagen och festen.

Festen var så sjukt roligt! De hade ordnat det jättebra och folk höll onyktra tal och de fanns ett sånghäfte där allt började och slutade med "skål". Tidigt förstod vi som var den näst yngsta av de 4 generationer som var där att kvällen skulle sluta riktigt bra! Och det gjorde den.

Jag behövde använda min hjärna på söndagen så den fick nöja sig med ett par glas vin och lite Captain Morgan vilket gjorde att jag var en av de få som hade full kontroll över sig själva. De andra var 17 respektive 10 år. Men det gjorde det bara roligare!

Jag är inte van att festa sådär med mina föräldrar och familjevänner och det kändes rätt bisarrt men kvällen/natten var en av de roligaste jag haft i år tror jag! (hade kramp i smilbanden när jag somnade..)

 I början av kvällen..

 The magic happens..

 In på småtimmarna..

Suddigt = roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar