lördag 6 juli 2013

London Baby!

Ja, jag var då i London nu tisdag-fredag och hälsade på Maria och Dennis som jag träffade i Rom i Mars (läs om det här och här).

Jag har haft en så himla bra resa! Maria kan ALLT om London! Alla gator, allt intressant att se, all lyx, allt trendigt, all mat, allt! Bättre guide hade jag inte kunnat få! Om hon skriver en Londonguide kommer ingen annan heller någonsin få en bättre guide, I'm just saying!

Vi gjorde inte så mycket turistiga saker (inget London eye, inget Nothing Hill, ingen Big Ben), knappt några museer som jag annars brukar sikta in mig på. Men vi har tagit det lugnt och gått runt och sett massor ändå (till och med lite karaoke)! Och framförallt känt in London om ni fattar vad jag menar. Det var 11 år sedan jag var i London sist så det var perfekt!
Vi var dock på Victoria & Albert museum för att kolla in utställningen David Bowie is som jag var väldigt sugen på. Och bra var den!

Paret bor i Kew så sista dagen spenderades delvis i vackra Kew Gardens..

Jag är supertacksam för att jag fick komma och hälsa på! Tack!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar