måndag 27 maj 2013

Så himla mycket socker

Alltså. Jag har haft en riktigt najs helg. Dels för att jag umgåtts en hel del med mina vänner då vi firade Anna i fredags och jag kollade på Champions league-finalen med Camilla och Hanna i lördags. Men också för att när vi umgicks åt vi massa sockriga och feta saker (godis, kakor, glass, kebab etc) = gott.

Och min pappa var på marknad och köpte en låda cocosbollar till mig (jag jobbade och inte kunde följa med och köpa dem åt mig själv).
De är slut nu.


Dock känns det ju en del i kroppen att det har proppats in ovanligt mycket sött i käften. Huden beter sig inte som vanligt och tungan är lite sträv. Kanske ska vänta lite innan jag äter sötsaker igen. Vindruvor är undantaget.

Just det jag såg en liten glimt av stadens pride-festligheter också.


Det var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar