torsdag 23 maj 2013

Museibesök, vernissage och reunion - en vanlig onsdag alltså

Jag hängde lite i Stockholm igår för att just denna onsdageftermiddag skulle bjuda på finfina grejer.

Förutom lunch på Stories och ett besök på Livrustkammaren för att se utställningen om Drottning Kristina, en sjukt god milkshake och lite shopping på söder var målet för turen en vernissage och en reunion.

Hasselnötssmak på min milkshake. I like!

Min kära kollega Stella håller på att ta examen från HV och hon och hennes klass hade vernissage för sin examensutställning. Sådant vill man ju inte missa! Allt var jättefint och ambitiöst och fina Stella hade ju helt fantastiskt tjusiga broderier i sitt verk!


Sedan hade jag även stämt träff för en liten reunion med mina tjejer från Nice hösten 2008! Vi käkade middag på Hermans, med vegetarisk buffé och försökte efter bästa förmåga få kolla på vad alla hade för sig "nu för tiden". Härligt! Kvällen fortsatte på café innan det blev sista tåget hem för min del. Bra dag!



Så var det med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar