onsdag 2 januari 2013

Hej då 2012, Hej 2013

Jag måste erkänna att jag inte var ett så stort fan av 2012. För mig var det inte riktigt ett bra år. Det började med att två kära släktingar gick bort. Inte en bra start. Under året har dessutom fler i omgivningen dött. 2012 var också året jag mådde sämre än vanligt, hamnade på akuten, kände mig allmänt nere och det tog ett tag innan jag fattade det och vad det berodde på. 2012 var också året då mina tår helt plötsligt började få väldigt ont, kanske reumatism. Inte bra.

Men. Inte ska man bara fokusera på det negativa inte!
2012 var också året jag tog kandidaten i konstvetenskap. Då jag och mamma firade min födelsedag på spa. Då jag flyttade in i min fina lägenhet som jag älskar (och önskar att jag ägde). Året då jag fick vikariat på Eskilstuna konstmuseum. Det året då jag blev helt förälskad i Mumford and sons tack vare Peace and Love (bättre sent än aldrig) . Det var året jag äntligen fick se min käre vän Sandras hemland Kroatien. Sommaren togs hand om för kvällarna var vackra trots regninga dagar. Och en av de bästa midsommarfesterna! Spelkvällar, middagar, konserter och annat skoj har också hänt under året!

Här kommer ett litet minne per månad

Januari: Examensfest för Sandra
 Februari: Födelsedag :)
 Mars: Inflytt
 April: Påskfest!
 Maj: Paris!
 Juni: Suddigt med åh så roligt med midsommar!
 Juli: Chill på Kolmården
 Augusti: Sommarens d-vitamindos i Kroatien
 September: Skapande av presenter till två födelsedagsbarn
 Oktober: Hälsade på fina Sofie "hemma" i Nice
 November: Har glömt allt jag gjorde i november utom att vi festade i Stockholm!
December: Det var ju alldeles nyss! En fin, snöig, mysig månad som slutade med en kanonfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar