tisdag 29 januari 2013

Den där gravitationen alltså..

Jag har kommit på något hemskt (och då menar jag i-landsproblem-hemskt så klart).. De senaste månaderna har jag tyckt att det varit något konstigt med några av mina träningsbyxor, de har liksom hamnat längre ner i midjan och det känns som att jag ska tappat dem hela tiden. Nu har jag insett vad det beror på.
Det är min rumpa som inte sitter lika högt längre! Det är tyngdkraften som dragit ner den lite mer mot marken. Fy! Man vet ju att det ska hända men jag ville nog inte bli medveten om det än. Fy (igen)! Okej nu låter det som att den hänger ner till knävecken vilket inte stämmer, den ser fortfarande fast och fin ut (hehehe).
Men ändå, dags att ta i lite mer och ösa på med utfallssteg och annat som är bra för rumpan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar