måndag 5 november 2012

Nördigt träningsinlägg

Hag har haft en konstig sommar/höst där jag inte har tränat så hårt, inte kört spinning sen juni (fram till i onsdags), knappt varit på bodybalance (inte hunnit) och varit allmänt off. Pga det och bristen på solljus och för lite mat har jag varit jäkligt gnällig och trött den senaste tiden. Jag har varit inne i en period där bara bodypump och möjligtvis bodyjam duger och jag har inte känt igen mig själv.

Ändring! Nu har jag kommit igång igen med spinning, motionssim, balance och mer pump och jam + d-vitamin i pillerform. Fatta hur mycket bättre jag mår! Fatta att träning-varje-dag-grejen jag kört i hela mitt liv faktiskt var till mer nytta än att det är så sjukt roligt! Därför vill jag köra hela tiden. Man kanske inte ska överdriva dock.. men det är ju så roligt!

Att jag har lite feber i skrivande stund dämpar glädjen lite med det går nog över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar