onsdag 21 november 2012

Ett halvt i-landsproblem och en fin liten detalj i nära vänskap

Jag tränar spinning kl 7 på morgonen två dagar i veckan (bland allt annat jag tränar). När klockan är så där ganska tidigt på morgonen orkar jag inte alltid vara social, jag önskar lite att jag kunde skylla det på att jag är typiskt svensk och inte vill prata med andra eller något liknande. Men, tyvärr beror det endast på bristande energi vid den tiden på dygnet. Det är knappt att jag har nog med energi för träningspasset. Om jag då tränar med bekanta blir det en smula ansträngande. Med bekanta bör man vara glad och trevlig och social. Vid 7 på morgonen.

Som tur är tränar jag samtidigt med en av mina närmaste vänner och det fina med det är att vi inte måste prata med varandra (om vi inte setts på ett tag gör vi ju det ändå). För mig är det skönt att bara se henne och se att hon mår bra och jag får spara all ork till cyckeln.

Det var inget viktigt, jag ville bara säga det.

1 kommentar:

  1. Kände precis på samma sätt igår morse. Sjukt jobbigt om man träffar på någon halv-bekant som man måste prata och vara trevlig mot så där tidigt på morgonen. :)

    SvaraRadera