måndag 30 juli 2012

Varning för nektariner, eller känslan efter helgen

Känns som att jag har haft en väldigt lång, aktiv helg; varit vaken alldeles för mycket, festat på olika sätt både fredag och lördag, haft himla roligt/trevligt på kvällarna och himla långtråkigt på jobbet på dagarna. Just nu är jag helt tom och sjukt trött. En svag känsla av besvikelse flåsar mig i nacken men jag är för trött för att bry mig. För trött för att ta reda på vad mitt undermedvetna försöker säga mig. Jag hade en rolig helg så huvudet får lägga ner ett tag. Jag tar det en annan dag.


Jag är så trött efter den här sköna helgen att jag skar mig på en nektarin tidigare idag. På kärnan inte själva frukten, men ändå. Det forsade blod från tummen och känns fortfarande. Lite skicklig är jag allt.

Nu: Sova! Sen: Semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar