måndag 2 juli 2012

Peace & Love 2012

Jag har inte riktigt bearbetat alla intryck från veckans/helgens musikfrossa men jag har några (massor) bilder och här är några från de bästa eller intressantaste spelningarna jag var på.

Jag skulle "ta det lugnt" och kolla ordentligt på några få spelningar istället för att försöka se många som möjligt. Det gick vä inte så himla bra. Det blev 49 (!) musikframträdanden och 1 stand up (Kodjo, så roligt!) Men ska jag vara ärlig var det 6 st akter som jag bara såg några låtar av.

 Hoffmaestro
 Markus Krunegård
 Bloc Party
 The Shins
 John Hiatt
 Laleh
 Wolfmother
 Mumford & sons
 The Subways
 Regina Spektor
 X-Alfonso
 Roxette
Timbuktu
Rihanna
(Som eg. inte var så bra som jag förväntat mig och som hade fräckheten att börja 45 min för sent! Det låter mycket när 50 000 pers buar samtidigt.)

1 kommentar: