tisdag 22 maj 2012

Födelsedagar

I lördags fyllde min mormor år och idag fyller både lillebror nr 1 och Anna år, grattis till er alla tre!

Vi firade Anna redan i lördags då hon bjöd på en värsting frukost-/brunchbuffé! Jag ångrar så att jag inte fotadade härligheten för det båda såg ut att vara och var himmelskt gott!

Efter jobbet på lördagen var det dags att fara till mormor och morfar och fira mormor med smörgåstårta och bullar!

Ikväll var det lillebrors tur. Han letar lägenhet så han fick en massa bra-att-ha-grejer, grillvante, osthyvel och sådana saker you know. Lillebror blev nöjd! Sitter just nu är och är proppmätt för han hade sett till så det fanns massor av grillade godsaker att äta och annat gott att dricka..





Nu är det så att min familj inte gillar att vara med på bild så detta är det bästa jag kunde få på lillebror nr 1 och mormor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar