fredag 23 december 2011

December

Ok, jag har inte varit så aktiv denna månad. Anledning: skriver c-uppsats.
Bjuder därför på en liten återblick över de saker jag faktiskt hunnit med förutom plugga, äta, sova, träna.

Första helgen hade Hanna inflyttningsfest. Jätterolig fest och utgång!

En söndag bakade jag och mamma lussebullar och några kakor. Mysigt och gott ;)


En annan helg var en riktig spelhelg! Fredagen bjöd på spelkväll hemma hos Anna och Eric och dagen hade vi spelkväll här. I Love frågesportspel <3


Denna vecka har jag hunnit vara på julmiddag på jobbet och på julmys med tjejerna och barnen. Allt det har varit väldigt lovely.


Dessutom har jag tagit några minuter till att baka ädelostfyllda pepparkakor, macarons med pepparkakssmak och gräddfudge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar