onsdag 31 augusti 2011

Inte så bra start..

Jag hade sett fram emot att hoppa upp och köra spinning kl 7 i morse.
Jag gick upp, gick in i badrummet och Nej! Jag känner hur jag mår illa, blir kallsvettig och svag. Allt blod försvinner från huvudet och det börjar svartna framför ögonen. Inte idag! Jag måste springa tillbaka till sovrummet och kasta mig på sängen (alternativet är att kasta mig på golvet) för att inte svimma. Skit också. Jag får snällt gå och lägga mig igen och finna mig i att jag fått en prick på träningskortet..

Detta händer ibland, inte så ofta dock och det har hänt förut att jag inte hunnit springa till sängen eller kasta mig på golvet och då har jag vaknat upp på golvet (i duschen eller i hallen) med lite smått ömmande huvud, arm eller något annat jag slagit i.

Undra vad det beror på? De säger att jag har bra blodtryck så det borde inte vara det.. Och jag är inte sjuk på något annat sätt vad jag vet. Jag brukar inbilla mig att det har något med järnbrist att göra då det oftast kommer några dagar efter mens.. eller sömnbrist då det oftast händer om jag gått upp extra tidigt.. Någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar