söndag 9 januari 2011

2010

Nu när det gått en vecka av 2011 sitter jag här med lätt bultande huvud (festnatt) och försöker komma på vad jag hade för mig förra året.. Inte så mycket är den första tanken som dyker upp, ett lugnt år om jag jämför med tex 2009.. Jag ska försöka dra fram några bilder så kanske jag kommer ihåg några saker.

Året började fint med fest hemma hos Hanna och Marcus i Uppsala med bland annat dessa fina.
Sedan kom februari och jag var helt plötsligt 24 år..
..Och det var snö överallt.


Sen (när askmolnet lagt sig lite) tog jag en tur till finaste Nice och finaste Jenny och Sofie.
Jag hade näsan i denna en hel del.. och det gav varierade resultat.
I maj var det dags för bal för lillebror 2 och Johanna, är man stolt syrra så är man där med kameran.






Sen blev det sommar och jag besökte Sveriges finaste och största ö och vi väntade på att en bäbis skulle komma och vi åt och drack massa och solade och badade och festade och njöt. En hel massa personer firades och folk var somrigt (stavning?) fina och jag följde med mamma och Svens till soliga Spanien.


Sen blev det höst och lilla Kayla kom äntligen och jag var hos farmor och kollade på gamla vackra bilder och jobbade en hel del och njöt av Moneybrothers ljuva stämma.. Och sen kom snön. Tidigt.






Och det bakades och hälsades på hos Anna i Italien och pluggades till italienskatenta och bakades lite till. Sen firades det jul och nyår och sen var det slut på 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar