lördag 11 december 2010

Julshopping

Hade jag tänkt ägna mig åt idag tillsammans med mamma. Det gjorde jag väl i och för sig också, grejen är bara att jag hittade många fler presenter som skulle passa mig själv bättre än till pappa, Tomas och mormor och morfar som var planen. Illa.

Jag blev helt klar med inköpen till Tomas, och lillebror får skylla sig själv om han inte blir nöjd (fast det är grymma presenter!) för han svarar inte på sms..

Sen råkade jag köpa två bakböcker till mig själv bara för att jag råkade gå förbi en bokhandel.. Hoppsan då, ovanligt att jag köper böcker!

Dagens "låt på hjärnan" har varit denna:
När nätterna blir långa och kölden sätter in, tar mamma mus och samlar hela barnaskaran sin, hon visar sen på fällan "ni aktar er för den! så får vi allesammans fira jul igen!" Hejsan hoppsan fallerallera när julen ska varenda unge vara gla' hejsan hoppsan fallerallera när julen kommer ska varenda unge vara gla'!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar