måndag 20 september 2010

Usch!

Är det någon jag känner som har röstat på SD så meddela det gärna så jag kan säga upp vår bekantskap.

Jag har flera gånger levt som invandrare i andra länder och står inte ivägen för de som vill vara det här. Jag kommer att fara ut i världen och bosätta mig på olika platser och vill inte att några close minded människor ska sätta stopp för mig eller någon annan.
Många Många av de som kommer hit flyr från krig. Vill man verkligen vara den som vill skicka tillbaka folk till krig?! Hur dum får man vara!!!??
Nu får vi hoppas att resten av politikerna inte låter SD få några viljor egenom.

2 kommentarer:

  1. Mamma berättade att SD är tredje största parti i Eskilstuna med 9,6 %. Det är i såna här lägen man skäms över sin hemstad. Små, äckliga människor! Vidriga svin, FÖRSVINN!!!!

    SvaraRadera