torsdag 18 februari 2010

24

Idag har det varit min 24.e födelsedag.
Nu är jag alltså 24 år gammal, eller ung, beroende på hur man ser det. Det känns mest ungt eftersom jag känner mig ganska liten trots att jag även känner mig lite vuxen.. fin blandning det där.
Jag är ju inte direkt den typen som har åldersnoja så jag känner inte efter så ofta :)

Igår var jag och simmade. En liten flicka, som med största sannolikhet gick i trean, kom fram till mig och frågade: "Är du vuxen?"
Jag svarade "ja".
(Flickan ville veta om badmössorna kunde smälta i bastun, (antagligen inte) och hade säkert inte frågat mig detta om jag hade svarat att jag inte var vuxen..)

"Min" dag är snart slut och jag tackar alla er som var så vänliga och gratulerade mig!!!
Tack även till släkten som tog sig tid att träffa mig några timmar nu ikväll, det är ju inte varje år jag är i stan när jag fyller så jag hoppas ni tyckte det var extra trevligt :) (hoppas!)
Tack!

1 kommentar:

  1. Haha, skrattar fortfarande åt den där lilla tjejen som frågade om du var vuxen :) Tack för i lördags, mycket mysigt! Puss

    SvaraRadera