söndag 6 december 2009

Inskickad!

Äntligen!
Jag är verkligen INTE nöjd med mer än ett av de sex svaren på min tenta men fy sjutton vad skönt det är att ha laddat upp den på skolans platform! Jag får säkert göra om den igen den 7 jan, men just nu bryr jag mig inte. Så dåligt som jag mådde över den skiten igår så är jag bara glad att få slippa tänka på den ett tag. Jag kan tala om att det inte är lätt att svara på frågor som man inte kan hitta svaren på i kurslitteraturen (som är allt vi ska behöva till tentorna). Nu har jag bara några hundra sidor arkitektur att läsa till onsdag. (suck!)
Ibland undrar man verkligen varför man är intresserad av vissa saker.

men Hanna, tack! Det hjälpte lite iaf :)

1 kommentar:

  1. Vad bra! :) Jag försöker motivera mig till att plugga genom att tänka att ju mer jag hinner i veckan desto mindre behöver jag göra hos Anna.

    SvaraRadera