söndag 20 december 2009

Fjärde advent

"Redan"!? är väl det man brukar säga.. men jag känner mig helt i fas med julen, kan vara för att jag inte riktigt bryr mig i år. Jag gillar all julbelysning folk har men annars kan det kvitta. Kul tjej va?!

Ikväll har jag avnjutit två av mina favoritaktiviteter; Body Combat och Body Balance. I Love it! Vad kan man säga, det är Les Mills helt enkelt. (Blir dock alltid rörd och tänker på träningen i Nice under avslappningen i Balance. Vet ej why..)


(Combaten är på release 42 nu eg.)

Ni får ursäkta bristen på kul inlägg.. jag är trött och det händer inget speciellt för mig just nu. Lovar att hitta på nåt snart!

Längtar lite efter tisdag då vi ska ha julmys vi flickor och lite efter att Rosie ska anlända till stan, hon har nytt "inc" på armen som jag vill se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar