onsdag 18 december 2013

Work it out!

Förra veckan kom jag upp i 9 träningspass. Det är bara ett mer än jag snittat den senaste tiden men det kändes lite mycket (har ju sällan vilodagar nu för tiden, kanske därför..). Fast det gick ju bra. Jag hade en vecka där jag helt plötsligt lyckades känna efter hur jag själv mår istället för att fokusera på andra. Jag mådde väl sådär. För att slippa tänka på det tränade jag istället. Allt känns så förbannat mycket bättre när man tränar! Kanske för att det är så grymt kul.

Den här veckan har jag unnat mig en vilodag och det behövdes nog efter releaspasset för GRIT strenght 7 i måndags!
Herregud vad jobbigt! Brutalt! Var mycket nära att använda papperskorgen de ställt fram.. Det är så det blir när vi har fantastiska instruktörer!
Men vilket otroligt sug det skapade. Bara en liten stund efteråt ville jag köra igen, trots att jag knappt kunde lyfta någon arm eller något ben..

Är ni vana att träna men inte testat GRIT? Gör det nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar