lördag 20 oktober 2012

Dagen I-landsproblem

I onsdags när jag flög hem från Nice hade kvinnan, 55+, på andra sidan gången ett rejält i-landsproblem.
Vi flög med Norwegian och detta lågprisbolag är nu så trevliga att de försöker fixa gratis wi-fi på alla sina flygplan. Schysst service liksom. Nu var det så att planet var helt fullt och vi flög mitt på dagen vilket gör att det är ovanligt många som vill utnyttja denna service samtidigt. Följaktligen var det lite svårt att nå detta wi-fi.

Detta faktum klagade kvinnan bredvid mig om i 45 min! 45! Hon gnällde hos personalen, för dem som satt på hennes rad (som hon ej var i sällskap med) och högt för sig själv.

Jag som inte är helt beroende av internet tyckte att det var jäkligt onödigt och en smula oförskämt av henne att klaga på detta. I alla år har man flugit UTAN internet och så har hon mage att klaga på dem som försöker erbjuda detta till sina passagerare. Flygningen mellan Nice och Arlanda tar knappt 3 h, läs en bok eller sov istället!
I'm just saying.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar