måndag 20 februari 2012

Födelsedag

I lördags var det happy birthday to me! Jag vet inte riktigt när det hände men tydligen är jag numera 26 år gammal..
Detta firades med att jag åkte på spa-week end med mamma! Väldigt trevligt och mysigt och rogivande och jag var alldeles avslappnad när vi åkte därifrån. Vi åt massor av god mat, plaskade runt i en varm bassäng, fick några behandlingar och annat trevligt som hör till. Ett riktigt bra sätt att spendera sin födelsedag på måste jag säga!


Maten var så god att man var tvungen att koncentrera sig.

Tillbaka i stan igår blev det tårtkalas med mormor och morfar.

Morfar och jag har en liten födelsedagstradition med en ros för varje år man fyller.. i år blev det alltså 26 st rosor (i en perfekt orange färg)!

Det är himla roligt att fylla år, synd bara att man inte gör det oftare.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar