söndag 8 augusti 2010

Den senaste tiden

Sidan har inte fått en update sen Barca för det har inte hänt så mycket.

Men.
Jag har saknat Frankrike en hel del den senaste tiden. Så mycket att jag gnuggar verb och har provat på att baka/göra både mille feuille och chokladmousse för första gången. Jag lyckades med båda!
Här om kvällen sjöng jag även med i Mamma Mia sing-a-long och saknade Jenny och Sofie massor! (Vi hade Mamma Mia-förfest nån gång förra sommaren och Samuel kom ner till oss och sa att vi "hörs i hela huset". Det var kul :) )

Jag var vaken hela natten ,tills ljuset kom tillbaka, i förrgår bara för att. Jag var först ute och sprang några kilometer lite efter 22. Sedan läste jag och kollade på filmer och dokumentärer bara för att jag hade sådan skön känsla i kroppen och inte ville att den skulle ta slut.

Mina tjejer och jag har även hunnit med lite utgång och umgänge. Senast inatt på Håpe's.

Jag har även varit med och firat födelsedagar för familjemedlemmar (yngsta lillebrorsan blev 20 år) och vänner till familjen. Även det sistnämnda senast igår. Och igår var det väldigt underhållande och skönt att märka att bara för att man blir äldre (de flesta 40+) så betyder det inte att fantasin blir sämre. Vi hade många livliga diskussioner om hemlösa valrossar, tidningsrubriker och maffia relaterade fiskpinnar (m.m., m.m.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar