måndag 31 maj 2010

Helgen

Fredagen bjöd på en liten runda på stan med fina Camilla.

I lördags tog jag med mig Josse ut till Sundbyholm för att kolla på St Eskils bal. Lillebror 2 och hans söta Johanna var uppklädda och redo för en bal på slottet. Lillebror var stilig och Johanna var väldigt väldigt fin :)
Jag fick leka fotograf eftersom mamma inte kunde åka dit men så gärna ville se. Okej med mig. Det var faktiskt riktigt kul.


Igår på mors dag bjöd jag mamma och mormor på tårta (En sjukt god sådan om jag får säga det själv..!)
kvällen spenderades ståendes i hunden (körde body balance) och med näsan i grammatikboken.

Min helg låter kanske lite B men den dög åt mig!

1 kommentar:

  1. Den låter mysig tycker jag :) Åh, skulle också vilja gå på bal igen.. Ses snart pärlan!

    SvaraRadera