onsdag 10 mars 2010

I love sunshine!


Jag har funnit mig själv utomhus, promenerandes runt kvarteret x-antal gånger de senaste dagarna, and i love it! Solen skiner ju! Och av sol blir man glad ;) Känns dumt att vara inne när man kan vara ute, halt underlag till trotts.

I helgen var jag på stan för att shoppa.. Blev inte så mycket shoppande men jag hittade ett par sandaler som jag blev kär i och kände att jag var tvungen att köpa. Konstigt att hon köper sandaler mitt i vintern tänker ni, men det råkar vara så att jag drar till Korsika om några veckor och där kommer de till användning fortare än i Sverige.



Annars är läget lugnt, därav bristen på inlägg (som vanligt). Har mest läst böker, böcker som JAG SJÄLV få välja, inga tjockisar om konstens historia!

2 kommentarer:

  1. Jag har också köpt sommarskor. Vad är min ursäkt? :)

    SvaraRadera
  2. vilken fin vinterbild på dig, jag har med köpt sommarskor... men de kommer jag inte kunna använda i sommar :/ det är jävligt b...

    SvaraRadera